Dålig uppdatering.

Det har det varit ända sen jag startade denhär bloggen men vet ni vad? jag har en till. Just därför har jag inte alltid tid att skriva om mina små änglar. Jaha, vem ska vi ta denhär gången? Jeppe! Det blir toppen det. Han är liksom inte heller som alla andra utan ska upp i allas knän så fort folk kmr hem till mig. Till exempel var det en dammsugar försäljare hos mig. Å där skulle han självklart upp och hetsa. Han liksom åmar sig och trycker ansiktet mot dom som han myser med. Han heltenkelt älskar nytt folk. Men med mat kan han vara lite kinkig. Han gillar inte att äta viss mat. Medans alla mina andra kissar äter ALLT. Han är den enda som är lite kinkig. Han gillar tex inte skinka. Vilket man kan tro att alla katter kan göra men icke sa nicke. Han ska hata det samtidigt som han älskar leverpastej. Det älskar alla mina katter. Å att smyga under täcket och få tag på fötter som rör sig. Det är också väldigt roligt. Denna killen är ALLTID hungrig!
Favoritplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0